شهید پرویز باپیری
دعای فرج مشاهده صفحه
بسیج دبیرستان نمونه دولتی طالقانی
اصفهان - منطقه جی
<
دعای عظم البلا
منوی اصلی
مطالب پیشین
موضوعات وبلاگ
لینک دوستان
انقلاب اسلامی جنگ دفاع مقدس
روزشمار محرم عاشورا
روزشمار فاطمیه
پیوندهای روزانه
نویسندگان
حدیث موضوعی
ارسال شده در پنج شنبه 3 مهر 1393برچسب:شهید پرویز باپیری, ساعت 19:35 توسط معاونت بسیج

وصيت‌نامه شهيد دانش‌آموز: امام خميني (ره) را تنها نگذاريد
در وصيت‌نامه شهيد دانش‌آموز «پرويز باپيري» آمده است: امام خميني (ره) را تنها نگذاريد و زماني كه تابوت مرا بر سر دست حمل مي‌كنيد، قرآن كريم و عكس امام خميني (ره) را بر روي تابوتم قرار دهيد.
شهيد دانش‌آموز «پرويز باپيري» در سال 1348 در منطقه ولايت‌مدار دره‌شهر ايلام ديده به جهان گشود؛ وي پس از گذراندن دوران كودكي در 17سالگي در چند نوبت، عازم جبهه‌هاي حق عليه باطل شد تا اينكه 6 اسفند 1366 در 18سالگي و در منطقه قلاويزان به شهادت رسيد. اين شهيد دانش‌آموز در وصيت‌نامه خود آورده است:
بنام خداوند بزرگ و هستي‌بخش؛ به نام خدايي كه توفيق آزادي و خودمختاري را به تمام بندگانش در زمينه انتخاب راه و روش عطا فرمود و با درود و سلام بر امام خميني (ره) و اين پير جماران كه پرچمدار حقانيت شده و امكان آزادي را هر چه بيشتر براي ما فراهم كرده است و با اميد پيروزي رزمندگان اسلام، وصيت‌نامه‌ام را آغاز مي‌كنم.
اكنون كه به لطف خدا زخم‌هايي را از دشمن زبون خورده بودم، التيام پيدا كرده و خود را مهيا مي‌بينم، جاي ايستادن و درنگ نيست و تصميم گرفته‌ام كه در اعزام فردا 5 دي به همراه سپاهيان اسلام راهي جبهه حق عليه باطل شوم و با برداشتن اسلحه و يورش بردن به قلب دشمن به استكبار و اربابانش نشان دهم كه مدرسه‌‌ام سنگر است و سنگرم مدرسه.
در اين موقعيت همه چيز ما در جبهه‌هاست چون رهبرم چنين مي‌فرمايد كه جنگ از اهم امور است. از طرفي كه ابرقدرت‌ها دست به يكي كرده‌اند و قصد نابودي و محو اسلام را دارند، حجت بر ما تمام است كه به نداي فرزند امام حسين (ع)، پير جماران لبيك گفته و به سوي جبهه‌ها بشتابيم و با فداكاري و رشادت و در نهايت با دادن خون، كار صدام و صداميان را يكسره كنيم و با آزادي كربلا راهي قدس شويم و پرچم پيروزي اسلام را در سراسر جهان به اهتزاز درآوريم.
پدر، مادر، برادران و خواهران مهربانم، همكلاسي‌هاي عزيزم، دوستان و آشنايان اين وصيت‌نامه در صورتي براي شما قرائت خواهد شد كه من شهيد شده باشم و از شما مي‌خواهم كه براي شهادت من ماتم نگيريد و ناراحت نباشيد، خيال نكنيد كه با رفتن من از اين جهان همه چيز از بين رفته و من به طور كلي مرده‌ام؛ به آيه «وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ» توجه فرماييد و ماتم را از وجود خود دور كنيد.
مسئله جنگ و جبهه را جدي بگيريد و نسبت به مسائل ديني و اسلامي بي‌تفاوت نباشيد؛ با نفس سركش خويش مبارزه كنيد زيرا امام خميني (ره) مي‌فرمايد «سرمنشأ تمام جهادها، جهاد با شيطان باطني است». امام خميني (ره) را تنها نگذاريد و با شهادت من در حفظ شعائر اسلامي بيشتر نسبت به خود، احساس مسئوليت كنيد.
همكلاسي‌ها و برادرانم به شما توصيه مي‌كنم سنگر مرا خالي نگذاريد و در صورت امكان با برداشتن سلاح من، در پيشبرد اهداف اسلام كوشا باشيد.
خواهران حجاب اسلامي خود را رعايت كنيد و سعي كنيد كه در اين مورد در بين جامعه الگو و نمونه باشيد. زماني كه تابوت من را بر سر دست حمل مي‌كنيد، كتاب قرآن كريم و عكس امام خميني (ره) را بر روي تابوت من قرار دهيد تا ابرقدرت‌ها و كوردلان بدانند كه من به خاطر قرآن كريم و پيام پيامبرگونه امام خميني(ره) به جبهه رفتم و شهيد شده‌ام نه به خاطر چيز ديگري.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب ها :


ذکر کاشف الکرب
درباره ما

به وب سایت رسمی پایگاه مقاومت بسیج دانش آموزی دبیرستان طالقانی خوش آمدید.
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا ساعت فلش مذهبی اوقات شرعی پخش زنده حرم مهدویت امام زمان (عج)
آرشیو مطالب
کاربردی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 250
بازدید ماه : 250
بازدید کل : 28944
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

ابر برچسب ها